به همّت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه ی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گرمی ، مراسم شب هفتم ماه محرم نیز در جمع طلاب و خانواده های ایشان برگزار گردید.
به گفته ی معاونت فرهنگی این مدرسه ، سرکار خانم شهبازی ، این مراسم در تاریخ 19/8/92 در ساعت 20 شب با قرائت قرآن آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد ادامه یافت.

حجت الاسلام مهدوی راد ، با تبیین مباحث جلسات گذشته ، « تقوا » را گزینه و راهی دیگر برای کسب عزّت نفس دانسته و بر آن به عنوان نقطه ی عطفی برای جلب نصرت الهی تأکید ورزیدند و افزودند که اگر علمای بزرگی چون علامه مجلسی به جایی رسیده اند ، در پرتو نور تقوا بوده است.
ایشان بیانات خود را چنین ادامه دادند که در هر کاری باید « توکل » مان به خدا باشد ؛ چرا که در این صورت طوری بزرگ مان می کند که فقط خود او حساب آن را داشته است.
حجت الاسلام مهدوی راد در پایان سخنان خود ، به « داشتن الگوی صحیح » به عنوان اصلی اساسی در تربیت اسلامی اذعان نموده و تصریح کردند که در انتخاب الگوی صحیح باید میان الگو گیرنده و کسی که الگو واقع می شود ، تناسب برقرار باشد در غیر این صورت ، نتیجه ی مورد انتظار حاصل نمی گردد. وظیفه ی ما به عنوان روحانی و مبلغ ، الگو سازی صحیح برای افراد جامعه است.

موضوعات: عمومی  لینک ثابت



[دوشنبه 1392-08-20] [ 02:14:00 ب.ظ ]