به همت معاونت فرهنگی مدرسه ی علمیه ی حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گرمی و به مناسبت گرامیداشت حماسه ی نهم دی ماه سال 88 ، مراسمی با حضور مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای کاظمی و با شرکت اساتید و طلاب مدرسه در تاریخ 9/10/92برگزار گردید.
به گزارش معاونت فرهنگی مدرسه سرکار خانم شهبازی ، حجت الاسلام کاظمی در این مراسم با اذعان به مفاهیم « فتنه » و با استناد به آیات قرآن « فتنه » را شدیدتر و بزرگ تر از « قتل » شمرده و علت آن را نیز در میزان هلاکت فکری و جسمی دانسته و تصریح کردند که « فتنه » اقوام بی شماری را به هلاکت فکری و ذهنی گرفتار می سازد.
ایشان آغاز فتنه را به زمان خلقت حضرت آدم ارجاع داده و شیطان را آغازگر این عمل معرفی نمودند و تصریحاً فتنه گران را مریدان شیطان و ادامه دهنده ی راه او به شمار آوردند. و در ادامه ی بیانات خود با اشاره به این امر که فتنه ی آخرالزمان امری درون دینی است اظهار داشتند که در سال 88 عده ای به اسم سیادت ، امر دین را مشتبه کردند و آن عده با پیروی از هوای نفس و فرو رفتن در ورطه ی جهالت ، قدرت تمییز حق از باaطل را از دست دادند ، اما اگر آن عده در فهم دین ، عمیق و نافذ البصیرت بودند هرگز خسارتی بر فکر و روح مردم تحمیل نمی شد.
بعد از پایان مراسم ، نماز جماعت ظهر به امامت حاج آقا کاظمی برگزار گردید.

موضوعات: عمومی  لینک ثابت



[دوشنبه 1392-10-09] [ 03:56:00 ب.ظ ]