به گزارش سمیه یوسفی–معاونت فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گرمی- طلاب سطح 2 و 3 ، مبلغین، کادر و اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خواهران شهرستان گرمی در همایش و تجمع بزرگ نهم دی ماه ، روز بصیرت که در مسجد جامع شهرستان گرمی برگزار شد حاضرشدند تا ضمن تجدید میثاق با ولایت ، تنفر خود را از دشمنان داخلی و خارجی اعلام نمایند. در این تجمع عظیم، آقای قاسمیان – کارشناس سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل- با تبریک این روز بزرگ و قدردانی از ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی، بصیرت را؛ راه شناخت حق از باطل معرفی کرد و افزود : مردم غیور ایران با تکیه بر بصیرت، خود و کشور را از مقام تحقیر به درجه عزت رساندند.

وی در ادامه اولین دستاورد انقلاب را برکناری طاغوت دانست و گفت: مردم با بصیر ایران در زمان طاغوت ، با توکل بر خدای متعال و تکیه بر بصیر سالم خود طاغوت ملعون و متکی به غرب را کنار زدند و به جهانیان اعلام داشتند که ملت ایران ، ملتی است که زیر بار تحقیر و ذلت نمی رود.

کارشناس مسائل سیاسی ، فتنه 88 را یک پرتگاه عظیم برای کشور دانست و اظهار داشت: همیشه و در همه جا یک اقلیت بی بصیر در جامعه هستند و حاضرند که با تشویق های دروغین آمریکا  و کشورهای اروپایی کشور و اعتقادات مذهبی را به آتش بکشند . همانطور که در فتنه 88 آن اقلیت بی بصیر ، کشور را به لبه پرتگاه رساندند .

آقای قاسمیان ، نجات از فتنه را تنها با بصیر میسّر دانست و تاکید کرد : فتنه، دردی نیست که با تانگ و اسلحه خاموش شود بلکه تنها خاموشگر فتنه بصیرت است و بس. در فتنه 88 اقلیت جاهل با شعارهای ضد دینی خود ، مسیری برای نفوذ دشمن به کشور باز می کردند ولی ملت و رهبری بصیر ، مانع این حرکت ها شدند.

سخنران جلسه ، هدف آمریکا و کشورهای اروپایی را از حمله به فلسطین و امثال آنها ، یک تغییربرای حضور در آن کشورها معرفی کرد و عنوان داشت: آمریکا و حامیانش با تبدیل قدس به عنوان پایتخت اسرائیل می خواهند یک روشی را شروع کنند تا در سایر کشورها نیز تصرف کرده و به نفع خود تغییراتی را ایجاد نمایند.

کارشناس مسائل سیاسی دومین دستاورد انقلاب و خاموش کردن فتنه را کسب اقتدار شمرد و گفت : آمریکا نمی تواند کشورهای بزرگی چون ایران را تسخیر نماید. لذا از روش تجزیه استفاده می کند تا با تجزیه کشور به هدف خود برسد .بنابراین با ایجاد اختلاف در بین ارگان ها ، سازمانها ، نهادها و… می خواهد کشور تجزیه گردد تا راحت تر کشور را به تصرف خود در آورد. ولی ملت ایران اسلامی در زمان انقلاب و فتنه 88 با وحدت و اتحاد و بصیرت خود به جهانیان اعلام داشتند که ایران اسلامی مقتدارانه در پای نظام ایستاده است و همیشه پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود.

از دیگر برنامه این تجمع، خیرمقدم گویی فرمانده سپاه ناحیه گرمی، و راهپیمایی بود.

 

موضوعات: مناسبت ها  لینک ثابت



[شنبه 1396-10-09] [ 05:44:00 ب.ظ ]