مشاور حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) گفت:
خودباوری شرط موفقیت است.

خانم فاطمه تاری زاده ، با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی ، کتاب را بهترین دوست انسان معرفی کرده و طلاب را به تولید علوم دینی متناسب با نیازهای فعلی جامعه تشویق کرد و بیان داشت: شرط موفقیت افراد ، خودباوری است.
به گزارش حلیمه موسوی - معاون پژوهشی حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان گرمی- فاطمه تاری زاده- استاد راهنما و مشاور حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)- کتاب را بهترین دوست انسان معرفی کرده و طلاب را به تولید علوم دینی متناسب با نیازهای فعلی جامعه تشویق کرد و بیان داشت: شرط موفقیت افراد ، خودباوری است.اینکه انسان خود را تحلیل کند قابلیت ها و استعدادهایی که خداوند در وجودش به ودیعه گذاشته را شناسایی کرده و اینها را وسیله موفقیت و پیشرفت خود قرار دهد.
مشاور حوزه علمیه با اشاره به شخصیت های موفق و برجسته علمی ، این افراد را طلبه عصر خود معرفی کرده و افزود: این افراد علم را لیوان به لیوان نوشیدند و از شکست هایشان ناامید نشده بلکه با تمرین و تکرار برای یادگیری مهارتهای علمی بیش از پیش تلاش نمودند. و ناامیدی را از وسوسه های شیطانی می دانستند.
خانم تاری زاده، یکی از خصلت های فطرتی انسان را حس شیرین آفرینندگی دانست و تاکید کرد: انسان دوست دارد خالق یک اثر باشد و هنگامی که یکی از اثر او به بار می نشیند حس خوبی به صاحب آن دست می دهد. پس طلاب باید خالق آثار علمی مفید و برای پاسخ گویی به نیازهای علمی افراد جامعه باشند.
در پایان برنامه از کتابدار مدرسه ، فعالان کتاب خوانی و بیشترین اهدا کنندگان کتاب به کتابخانه مدرسه تجلیل شد.

 

ادامه »

موضوعات: هفته کتاب و کتاب خوانی  لینک ثابت



[سه شنبه 1395-08-25] [ 03:23:00 ب.ظ ]